تجهیزات پزشکی

کاربردهای پارالل فیزیوتراپی!

پارالل بار فیزیوتراپی چیست؟

پارالل بار فیزیوتراپی از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و برای بیمارانی که در راه رفتن دچار مشکل شده اند، بسیار مفید می باشد. بیماران به راحتی می توانند از میله های پارالل استفاده کنند زیرا این میله ها انعطاف پذیر می باشند. پارالل فیزیوتراپی در ظاهر بسیار ساده به نظر می رسد اما در عملکرد خود بسیار تاثیرگذار است.

تجهیزات پارالل به راحتی قابل حمل می باشد و شما می توانید بدون هیچ مشکلی آن را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید. این تجهیزات بسیار پیشرفته می باشند که می توانند درد بیمار را کاهش دهند. آنها راه ساده تر توانبخشی را در اختیار بیماران قرار می دهند و می توانند باعث جلوگیری از جراحی شوند. پارالل فیزیوتراپی همچنین می تواند منجر به بهبود تحرک بدن شود.

برای خرید انواع پارالل بار فیزیوتراپی کلیک کنید.

پارالل بار فیزیوتراپی از مواد با کیفیتی تشکیل شده است و شما می توانید برای مدت طولانی و به طور دائمی از آن استفاده کنید. تجهیزات پارالل هنگام استفاده، صدای بسیار کمی تولید می کنند و شما می توانید با رضایت کامل از آنها استفاده کنید. پارالل فیزیوتراپی از لاستیک هایی برخوردار است که ضد لغزش می باشند. بنابراین، شما می توانید همراه با امنیت بالا و به راحتی از این تجهیزات استفاده کنید. اگر می خواهید پارالل فیزیوتراپی را با اولویت های خود مطابقت دهید، می توانید آنها را سفارش دهید و حداکثر نتیجه را دریافت کنید.

میله های پارالل از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند؟

پارالل بار فیزیوتراپی می تواند در درمان توانبخشی فیزیکی بسیار موثر باشد و به افراد کمک می کند تا بتوانند تعادل، نیرو، دامنه حرکتی و تحرک خود را به دست آورند. شما می توانید پارالل بار را بر روی زمین و یا دیوار نصب کنید و همچنین می توانید ارتفاع آنها را با استفاده از قدرت الکتریکی و باتری و یا به صورت دستی تنظیم کنید. پارالل بار معمولا در درمان آتروفی عضلانی، انواع بیماری ها، آسیب های عصبی و سایر ناتوانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تمام میله های موازی اصلاحی پارالل بار فیزیوتراپی نیاز به سطحی از مونتاژ دارند. به عنوان مثال، مونتاژ میله ها برای مدل طول ۲.۳ متر لازم است. اما توجه داشته باشید که برای انجام این کار، هیچ ابزاری مورد نیاز نمی باشد. میله های پارالل های فیزیوتراپی که از ۳ متر و ۳.۵ متر طول برخوردار می باشند، به مونتاژ اضافی نیاز دارند. میله ها در دو قسمت هستند و قبل از اینکه شما از آنها استفاده کنید، به سوراخی در وسط نیاز دارند. همچنین برای امنیت بیشتر، یک پیچ داخل آنها درج شده است.

تمام میله های پارالل دارای اطلاعاتی می باشند که به شما کمک می کنند تا بتوانید محصول خود را با روشی صحیح مونتاژ کنید. ممکن است برای برخی از بیماران شرایطی ایجاد شود که دچار مشکلاتی در راه رفتن شوند. پارالل بار فیزیوتراپی باعث بهبود وضعیت بیمار می شود. به عنوان مثال، عواملی مانند سکته، اسکلروز چندگانه، بیماری پارکینسون، شکستگی اندام تحتانی، آسیب نخاعی، قطع اندام تحتانی، جراحی زانو یا لگن و ضعف عضلانی شدید می توانند در راه رفتن بیمار مشکلاتی ایجاد کنند. پارالل فیزیوتراپی می تواند نقش مهمی در بهبود شرایط بیمار در طول توانبخشی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *