پزشکی، ارایشی و بهداشتی

معرفی پارالل بار فیزیوتراپی و کاربردهای آن

پارالل بار فیزیوتراپی جزئی از تجهیزات پزشکی محسوب می شود که می تواند به مراحل درمان و توانبخشی بدن و ذهن کمک کند. آسیب ها و بیماری هایی وجود دارند که می توانند در راه رفتن شما مشکلاتی ایجاد کنند. پارالل بار فیزیوتراپی به شما کمک می کند تا بتوانید بدون درد تا حد امکان راه بروید. شما با استفاده از پارالل بار  فیزیوتراپی می توانید حرکات فیزیوتراپی را انجام دهید و راه رفتن و حفظ تعادل را تمرین کنید. پارالل بار فیزیوتراپی از دو میله موازی برخوردار است که شما می توانید ارتفاع آنها را تنظیم کنید. پارالل بار فیزیوتراپی همچنین دارای 2 عدد پایه می باشد که با استفاده از آنها می توانید میله ها را به کف زمین متصل کنید.

پارالل بار فیزیوتراپی چیست؟

پارالل بار فیزیوتراپی از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و برای بیمارانی که در راه رفتن دچار مشکل شده اند، بسیار مفید می باشد. بیماران به راحتی می توانند از میله های پارالل استفاده کنند زیرا این میله ها انعطاف پذیر می باشند. پارالل فیزیوتراپی در ظاهر بسیار ساده به نظر می رسد اما در عملکرد خود بسیار تاثیرگذار است.

تجهیزات پارالل به راحتی قابل حمل می باشد و شما می توانید بدون هیچ مشکلی آن را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید. این تجهیزات بسیار پیشرفته می باشند که می توانند درد بیمار را کاهش دهند. آنها راه ساده تر توانبخشی را در اختیار بیماران قرار می دهند و می توانند باعث جلوگیری از جراحی شوند. پارالل فیزیوتراپی همچنین می تواند منجر به بهبود تحرک بدن شود.

پارالل بار فیزیوتراپی از مواد با کیفیتی تشکیل شده است و شما می توانید برای مدت طولانی و به طور دائمی از آن استفاده کنید. تجهیزات پارالل هنگام استفاده، صدای بسیار کمی تولید می کنند و شما می توانید با رضایت کامل از آنها استفاده کنید. پارالل فیزیوتراپی از لاستیک هایی برخوردار است که ضد لغزش می باشند. بنابراین، شما می توانید همراه با امنیت بالا و به راحتی از این تجهیزات استفاده کنید. اگر می خواهید پارالل فیزیوتراپی را با اولویت های خود مطابقت دهید، می توانید آنها را سفارش دهید و حداکثر نتیجه را دریافت کنید.

پارالل بار فیزیوتراپی جزئی از تجهیزات پزشکی محسوب می شود که می تواند به مراحل درمان و توانبخشی بدن و ذهن کمک کند.

میله های پارالل از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند؟

پارالل بار فیزیوتراپی می تواند در درمان توانبخشی فیزیکی بسیار موثر باشد و به افراد کمک می کند تا بتوانند تعادل، نیرو، دامنه حرکتی و تحرک خود را به دست آورند. شما می توانید پارالل بار را بر روی زمین و یا دیوار نصب کنید و همچنین می توانید ارتفاع آنها را با استفاده از قدرت الکتریکی و باتری و یا به صورت دستی تنظیم کنید. پارالل بار معمولا در درمان آتروفی عضلانی، انواع بیماری ها، آسیب های عصبی و سایر ناتوانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تمام میله های موازی اصلاحی پارالل بار فیزیوتراپی نیاز به سطحی از مونتاژ دارند. به عنوان مثال، مونتاژ میله ها برای مدل طول 2.3 متر لازم است. اما توجه داشته باشید که برای انجام این کار، هیچ ابزاری مورد نیاز نمی باشد. میله های پارالل های فیزیوتراپی که از 3 متر و 3.5 متر طول برخوردار می باشند، به مونتاژ اضافی نیاز دارند. میله ها در دو قسمت هستند و قبل از اینکه شما از آنها استفاده کنید، به سوراخی در وسط نیاز دارند. همچنین برای امنیت بیشتر، یک پیچ داخل آنها درج شده است.

تمام میله های پارالل دارای اطلاعاتی می باشند که به شما کمک می کنند تا بتوانید محصول خود را با روشی صحیح مونتاژ کنید. ممکن است برای برخی از بیماران شرایطی ایجاد شود که دچار مشکلاتی در راه رفتن شوند. پارالل بار فیزیوتراپی باعث بهبود وضعیت بیمار می شود. به عنوان مثال، عواملی مانند سکته، اسکلروز چندگانه، بیماری پارکینسون، شکستگی اندام تحتانی، آسیب نخاعی، قطع اندام تحتانی، جراحی زانو یا لگن و ضعف عضلانی شدید می توانند در راه رفتن بیمار مشکلاتی ایجاد کنند. پارالل فیزیوتراپی می تواند نقش مهمی در بهبود شرایط بیمار در طول توانبخشی داشته باشد.

پارالل بار فیزیوتراپی می تواند در درمان توانبخشی فیزیکی بسیار موثر باشد و به افراد کمک می کند تا بتوانند تعادل، نیرو، دامنه حرکتی و تحرک خود را به دست آورند.

چگونه می توانید ارتفاع پارالل بار فیزیوتراپی را تنظیم کنید؟

با وجود اینکه نیازی نیست که میله های پارالل بار فیزیوتراپی را روی زمین ثابت کنید، برای امنیت بیشتر بیمار و همچنین برای اینکه میله ها بر روی زمین محکم شوند، توصیه می شود از اتصالات 8 میلی متری استفاده کنید. نوع اتصالاتی که شما نیاز دارید، بستگی به نوع کف زمینی دارد که شما می خواهید میله ها را بر روی آن ثابت کنید. البته شما می توانید در این مورد با مهندسی که میله ها را نصب می کند، مشورت نمایید. شما می توانید از پارالل فیزیوتراپی به راحتی نگهداری کنید زیرا شما می توانید میله های آن را به صورت صاف تا کنید. شما همچنین می توانید ارتفاع نرده های میله های پارالل را بین 69 تا 100 سانتی متر تنظیم کنید. پارالل بار از پین های قفلی برخوردار می باشد که شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. این پین های قفلی برای امنیت بیشتر آنها در محل مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید میله های پارالل بار فیزیوتراپی را بر روی زمین به طور ثابت قرار دهید و یا از آنها به صورت ایستاده استفاده کنید. اما برای اینکه بیمار امنیت بیشتری داشته باشد، توصیه می شود از اتصالات 8 میلی متری استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می شود نصب این اتصالات را توسط یک مهندس با تجربه و حرفه ای انجام دهید. اگر میله های پارالل بر روی زمین ثابت نباشند، متخصصان پزشکی باید با هوشیاری و دقت بیشتری آن را مورد استفاده قرار دهند. برای اینکه ارتفاع میله های پارالل را تنظیم کنید، باید گیره های فلزی که برای شما فراهم شده است را در ارتفاع مورد نیاز خود قرار دهید. شما همچنین می توانید گیره ها را بردارید و ریل دستی را پایین تر بیاورید.

شما می توانید از پارالل بار فیزیوتراپی به راحتی نگهداری کنید زیرا شما می توانید میله های آن را به صورت صاف تا کنید.

چگونه می توانید میله های پارالل را تمیز کنید؟

برای تمیز کردن میله های پارالل بار فیزیوتراپی لازم نیست آنها را استریل کنید. برای جلوگیری از آلودگی، شما می توانید میله ها را با استفاده از مواد شوینده ملایم و یا ضد عفونی کننده تمیز کنید.

سعی کنید میله ها را در محیط هایی که دارای رطوبت می باشند نگهداری نکنید. میله ها را سالانه به یک مهندس با تجربه نشان دهید تا از سالم بودن آنها مطمئن شوید.

افراد با استفاده از پارالل های فیزیوتراپی می توانند از زخم ها، بیماری ها و سایر شرایط فلج کننده نجات پیدا کنند. هنگام خرید پارالل فیزیوتراپی، سعی کنید آن را از تامین کنندگان و تولید کنندگان قابل اعتماد خریداری کنید. هنگام خرید پارالل بار، باید به کیفیت پارالل ها توجه زیادی داشته باشید. قیمت پارالل بار فیزیوتراپی برحسب نوع، جنس و اندازه آنها متغیر می باشد.

شما می توانید میله های پارالل بار فیزیوتراپی را بر روی زمین به طور ثابت قرار دهید و یا از آنها به صورت ایستاده استفاده کنید. https://www.wkl.balutt.com

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *