پزشکی، ارایشی و بهداشتی

معرفی انواع تجهیزات سی پی CP با مناسب ترین قیمت

وجود تجهیزات سی پی cp برای بسیاری از خانواده ها حیاتی و مهم می باشد. کیفیت ساخت، راحتی و ایمنی این تجهیزات، سلامت و زندگی یک بیمار پی سی را تضمین خواهد کرد. بدین ترتیب، خرید این تجهیزات مهم و حیاتی از فروشندگان معتبر و با سابقه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

خرید تجهیزات سی پی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

هر کدام از این وسایل بخشی از نیاز معلولین حرکتی را مرتفع ساخته، به یاری آن ها آمده و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. وینکل پلاس، با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه عرضه تجهیزات پزشکی، توانبخشی، آزمایشگاه و هتلینگ، در نظر دارد که کلیه تجهیزات سی پی از جمله کالسکه  cp، ویلچر cp و صندلی  cp را در وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود به صورت کاملا آنلاین و با مناسب ترین قیمت به فروش برساند.

در این بخش قصد داریم با ارائه اطلاعات کلی پیرامون انواع تجهیزات سی پی، کاربران عزیز را در امر خرید این لوازم یاری رسانیم.

تجهیزات مربوط به بیماران سی پی شامل چه مواردی می باشند؟

از جمله مشکلاتی که برخی از خانواده ها و فرزند آنها را درگیر می کند، فلج مغزی یا سی پی می باشد. عارضه ای که در اثر عوامل ژنتیکی یا محیطی، بخشی از مغز را مورد آسیب قرار داده و مشکلات حرکتی، حسی، ادراکی و … برای فرد مبتلا ایجاد می کند. سی پی در 70 درصد موارد به صورت مادرزادی، 20 درصد موارد در حین تولد و 10 درصد مواقع در اثر صدمات پس از تولد، نوزاد یا کودک را درگیر می کند.

به منظور پیشگیری از عوارض مربوط به این بیماری، تجهیزات سی پی در انواع و مدل های مختلف تولید شده و در دسترس این بیماران و خانواده های آنها قرار داده می شوند. هر یک از این وسایل ویژگی هایی داشته و کاربرد مخصوص به خود را دارا می باشند. با توجه به این که میزان آسیب مغزی و مشکلات حرکتی، جسمانی بیمار در چه حد و اندازه ای باشد، وسیله مناسب او انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

تجهیزات سی پی در سه دسته کلی قابل طبقه بندی بوده و در بازار عرضه می گردد. این دسته بندی شامل موارد زیر می باشد:

تجهیزات سی پی، زندگی لذت بخش تر برای بیماران

استفاده از این وسایل و تجهیزات، از دفورمیتی و ناهنجاری در مفاصل، آتروفی و ضعف عضلات بدن که در اغلب بیماران سی پی شایع و آزار دهنده می باشد، جلوگیری می کند. علاوه بر آن، استفاده از این وسایل، حس بهتری را برای این بیماران به ارمغان می آورد چرا که آنها را قادر می سازد در حالت ایستاده یا نشسته قرار گرفته، پیرامون خود را بهتر دیده و حس بهتری را تجربه کنند.

استاندارد نبودن تجهیزات سی پی سبب وارد آمدن فشار به بخش های مختلف بدن کودک شده و سلامت عضلات و اسکلت او را به خطر خواهد انداخت. در انتخاب این تجهیزات، آگاهی کامل از وضعیت جسمانی کودک اهمیت ویژه ای دارد. این وسایل باید به گونه ای انتخاب شوند که وضعیت بدن آنها را در حالتی مطلوب و راحت نگه داشته، فشار مازادی را به قسمتی از بدن وی وارد نکرده و موقعیتی منطبق با محیط اطراف را برای آنها به همراه داشته باشند.

مشخصات هر یک از تجهیزات CP

همانطور که گفته شد، هر یک از تجهیزات سی پی، بخشی از نیاز معلولین مغزی را برطرف می سازد. بنابراین ویژگی ها و امکانات هر کدام، بسته به نیاز کودک، متغیر تعریف شده است. در ادامه به بیان مشخصه های هر یک از این لوازم خواهیم پرداخت:

کالسکه سی پی

این کالسکه در دو سایز کوچک، مناسب برای نوزادان و بزرگ مناسب کودکان 4 الی 8 سال طراحی شده است. کالسکه  cp ، دارای بدنه فلزی محکمی بوده و برای کودکان تا سن 8 الی 10 سال کاربرد خواهد داشت. به منظور حفظ تعادل بهتر، اغلب این کالسکه ها دارای تایر عقب بزرگتری از جنس PU هستند. کفی و پشتی این کالسکه، ابردوزی و با پارچه ای نرم و لطیف پوشیده شده است تا کودک در آن احساس راحتی داشته باشد. به منظور حفظ حالت طبیعی بدن کودک، در این کالسکه ها زیر دستی متصل به نشیمنگاه و زیر پایی، متحرک می باشند.

کمربند ایمنی در این کالسکه ها نقش مهمی دارد، چرا که کودک فلج مغزی در حفظ تعادل و نگه داشتن بدن خود ناتوان است. به همین دلیل وجود کمربند ایمنی در حین جابجایی، لازم و ضروری می باشد. در کالسکه سی پی، زاویه بین نشیمنگاه و پشتی به اندازه دلخواه قابل تنظیم است. این دستگاه به ترمز قابل اعتمادی مجهز بوده و امکان نصب میز غذا بر روی آن وجود دارد به طوری که به راحتی برداشته و نصب می شود.

ویلچر سی پی، با قابلیت های بی نظیر برای بیماران

ویلچر سی پی

این ویلچر با قابلیت ها و ویژگی های خاص و منحصر به فرد، نیاز یک فرد مبتلا به فلج مغزی را در حرکت، به بهترین شکل ممکن تامین می کند. این ویلچرها در انواع مختلفی از جمله: ویلچر سی پی مخصوص کودکان و ویلچر سی پی کایانگ عرضه شده و به فروش می رسند.

ویلچر cp در همه بخش ها از جمله سر و گردن، پهلو و کمر، ران و ساق پا دارای نگهدارنده می باشد. این ویلچرها از لحاظ راحتی و لطافت در بهترین وضعیت بوده و بیمار در آن احساس خوب و راحتی را تجربه خواهد کرد.

صندلی سی پی

از دیگر وسایل موردنیاز برای کودکان مبتلا به فلج مغزی، صندلی cp می باشد. برای غذا دادن به این کودکان، این نوع صندلی ها بسیار پرکاربرد می باشند. میز غذا در صندلی سی پی، قابل نصب و جدا شدن می باشد. همین امر، موارد استفاده از این صندلی ها را گسترده تر ساخته است.

صندلی سی پی نیز در بخش های گردن، دست و کمر دارای نگهدارنده بوده و قسمت تکیه گاه قابل تنظیمی را دارا می باشد.

مرکز فروش صندلی، کالسکه و ویلچرهای سی پی  با مناسب ترین قیمت

با توجه به اطلاعاتی که پیرامون تجهیزات سی پی در اختیار شما قرار داده شد، چنانچه قصد خرید برخی از این تجهیزات را برای بیمار سی پی خود دارید، به وینکل پلاس اعتماد کنید.

این مجموعه با سابقه درخشان خود در زمینه عرضه و فروش کلیه تجهیزات پزشکی و توانبخشی، محصولاتی مورد تایید و ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش رسانده و در اسرع وقت به دست خریداران خود خواهد رساند.

تجهیزات سی پی استاندارد، کمک به تقویت اسکلت و عضلات

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *